معاون امور اداری دبیرستان  
 
جناب آقای شاه پسندی
سمت: معاون امور اداری دبیرستان
 
     
 
درخواست های اداری  

درخواست گواهی اشتغال به تحصیل


برای تکمیل فرم اینجا را کلیک کنید.

     
 
 

ﺷﺮﺡ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﭘﺴﺖ ﺳﺎﺯﻣﺎنی معاون اجرایی دبیرستان

 
  • 1-ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﻭ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﺳﺎﻳﺮ ﻣﻌﺎﻭﻧﻴﻦ ﻭ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺟﻬﺖ  ﺍﺟﺮﺍﻱ ﺻﺤﻴﺢ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺁﻧﺎﻥ ﻭ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺍﻣﻮﺭ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺑﻬﺮﻩ ﻭﺭﻱ ﺩﺭ ﻣﺪﺭﺳﻪ
  • 2-ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﻭ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ ﺑﺎ ﺳﺎﻳﺮ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ، ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻭ ﺍﻭﻟﻴﺎﻱ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﻬﺮﻩ ﮔﻴﺮﻱ ﺍﺯ ﺍﻣﻜﺎﻧﺎﺕ ﻭ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﻫﺎﻱ ﺩﺍﺧﻞ ﻭ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﻣﺪﺭﺳﻪ
  • 3-ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺑﺎ ﺳﺎﻳﺮ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺩﺭﺟﻬﺖ ﺍﺟﺮﺍﻱ ﺻﺤﻴﺢ ﻭ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎﻱ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺷﻲ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﺿﻮﺍﺑﻂ ﻭ ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ
  • 4-ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﻭ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ ﺑﺎ ﻣﺪﻳﺮ ﻭ ﺳﺎﻳﺮﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺩﺭ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻣﺤﻴﻄﻲ ﺁﻣﻮﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻜﻮﻓﺎﻳﻲ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻫﺎﻱ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﺗﻔﺎﻭﺕﻫﺎﻱ ﻓﺮﺩﻱ ﺁﻥﻫﺎ.
  • 5-ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺩﺭ ﺗﻬﻴﻪ ﻭ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺳﺎﻻﻧﻪ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ، ﺗﺮﺑﻴﺘﻲ ﻭ ﺍﺩﺍﺭﻱ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﺍﺟﺮﺍﻱ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﺁﻥ ﺑﺎ ﺭﻋﺎﻳﺖ ﺿﻮﺍﺑﻂ ﻭ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ ﺍﻭﻟﻴﺎء، ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ، ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ.
  • 6-ﺗﻬﻴﻪ ﻭ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺗﻘﻮﻳﻢ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺍﺯ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎ ﻭ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﻣﺤﻮﻟﻪ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺑﻬﺮﻩﻭﺭﻱ.
  • ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺑﺎ ﻣﺪﻳﺮ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﺪﻫﻲ ﻧﻴﺮﻭﻱ ﺍﻧﺴﺎﻧﻲ.
  • 7-ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻱ، ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻭ ﺗﺴﻬﻴﻞ ﺍﻳﻔﺎﻱ ﻧﻘﺶ ﻣﺆﺛﺮ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﻭ ﺗﺮﺑﻴﺘﻲ ﺳﺎﻳﺮ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ.
  • 8-ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺩﺭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﻭ ﻛﻨﺘﺮﻝ ﺑﺮ ﺭﻓﺘﺎﺭ، ﻛﺮﺩﺍﺭ ﻭ ﺣﻀﻮﺭ ﻭ ﻏﻴﺎﺏ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻭ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﻲ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﻪ ﺍﻭﻟﻴﺎء ﺁﻧﺎﻥ
  • ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮﺣﺴﻦ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎ ﻭ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ 9-ﺍﺭﺯﺷﻴﺎﺑﻲ ﻣﺴﺘﻤﺮ ﺍﺯ ﻋﻤﻠﻜﺮﺩ ﺁﻥﻫﺎ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﺿﻮﺍﺑﻂ، ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﻛﻮﺷﺎ، ﺳﺎﻋﻲ، ﻓﻌﺎﻝ ﻭ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺑﻪ ﻣﺪﻳﺮ.
  • 10-ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺩﺭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻱ، ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻭ ﺍﺟﺮﺍﻱ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎﻱ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻭ ﻓﺮﺍﮔﻴﺮ ﻣﺪﺭﺳﻪ  ﻧﻈﻴﺮ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﺁﻏﺎﺯﻳﻦ، ﻣﻨﺎﺳﺒﺖﻫﺎ، ﺍﻳﺎﻡ ﺍ...، ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻤﺎﻋﺖ، ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎﻱ ﻗﺮﺁﻧﻲ، ﻋﻠﻤﻲ، ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ،  ﻫﻨﺮﻱ ﻭ ﻭﺭﺯﺷﻲ ﻭ... ، ﺑﺎﺯﺩﻳﺪﻫﺎ ﻭ ﺍﺭﺩﻭﻫﺎﻱ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺷﻲ.
  • ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺩﺭ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻭ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﺗﺄﻣﻴﻦ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﺍﻳﻤﻨﻲ ﻭ ﺑﻬﺪﺍﺷﺘﻲ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻭ ﻣﺤﻴﻂ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺩﺭﺟﻬﺖ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﻱ ﺍﺯ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱﻫﺎ، ﺳﻮﺍﻧﺢ ﻭ ﺣﻮﺍﺩﺙ ﺍﺣﺘﻤﺎﻟﻲ ﻭ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﻭ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﺗﻐﺬﻳﻪ ﻣﻴﺎﻥ ﻭﻋﺪﻩ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ.
  • 11-ﺧﻮﺩﺁﻣﻮﺯﻱ، ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻭ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻭ ﺳﻌﻲ ﺩﺭ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﺪﺍﻭﻡ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺑﺎﻻﺑﺮﺩﻥ ﺳﻄﺢ ﺁﮔﺎﻫﻲ ﻭ ﻣﻬﺎﺭﺕ.
  • ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻱ، ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻭ ﺍﺟﺮﺍﻱ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺍﺭﺯﺷﻴﺎﺑﻲ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ ﺩﺍﻧﺶ ﻣﻮﺯﺍﻥ ﻭ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﻲ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﻪ ﺍﻭﻟﻴﺎء ﺁﻧﺎﻥ.
  • 12-ﺣﻀﻮﺭ ﻣﺆﺛﺮ ﺩﺭ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻭ ﺧﺮﻭﺝ  ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪﻥ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺍﺯ ﻣﺪﺭﺳﻪ.
  • ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻱ ﻭ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﺷﻮﺭﺍﻱ ﻣﺪﺭﺳﻪ، ﺍﻧﺠﻤﻦ ﺍﻭﻟﻴﺎء ﻭ 13-ﻣﺮﺑﻴﺎﻥ، ﺷﻮﺭﺍﻱ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﻱ ﻭ ...( ﻭﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺩﺭ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﮔﺮﻭﻩﻫﺎﻱ ﺩﺭﺳﻲ ﻭ  ﺷﻮﺭﺍﻱ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﻭ ﻫﻢ ﭼﻨﻴﻦ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﺳاﺯﻱ  ﺑﺮﺍﻱ ﺣﻀﻮﺭ ﻓﻌﺎﻝ ﺍﻋﻀﺎء.
  • 14-ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺩﺭﺁﻣﺎﺩﻩﺳﺎﺯﻱ ﻓﻀﺎ ﻭ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻴﺎﺯ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺁﻏﺎﺯﺳﺎﻝ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ ﻭ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﺣﺴﻦ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻓﻀﺎ ﻭ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﻭ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ.
  • 15-ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻱ ﻭ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﺪﻫﻲ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺿﻮﺍﺑﻂ ﻭ ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ ﻣﺮﺑﻮﻁ.
  • 16-ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺗﻬﻴﻪ ﻭ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺩﻓﺎﺗﺮ ﺭﺳﻤﻲ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﻣﺪﺍﺭﻙ ﭘﺮﺳﻨﻠﻲ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻘﺮﺭ.
  • 17-ﺍﺟﺮﺍﻱ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪﻫﺎ، ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻞﻫﺎ، ﺁﻳﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪﻫﺎ ﻭ ... ﺍﺭﺟﺎﻋﻲ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﻣﺪﻳﺮ ﻭ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﻲ ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺮ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ.
  • ﺗﻬﻴﻪ ﻭ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﮔﺰﺍﺭﺵﻫﺎﻱ ﻻﺯﻡ ﺩﺭﺧﺼﻮﺹ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎﻱ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﻣﺤﻮﻟﻪ ﺟﻬﺖ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺑﻪ ﻣﺪﻳﺮ ﻣﺪﺭﺳﻪ.
  • 18-ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﺑﺮ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎ ﻭ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺎﺕ ﺗﻔﺮﻳﺢ ﻭ ﺩﺭ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﻋﺪﻡ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺑﻴﺮ ﺩﺭ ﻛﻼﺱ ﺩﺭﺱ.
  • ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﻳﻲ ﺑﻪ ﻭﺍﻟﺪﻳﻦ، ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ، ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﻭ ﺳﺎﻳﺮ ﻣﺮﺍﺟﻌﻴﻦ ﺑﻪ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﻱ ﺗﻜﺮﻳﻢ ﺍﺭﺑﺎﺏ ﺭﺟﻮﻉ.
  • 19-ﺣﻀﻮﺭ ﻭ ﻏﻴﺎﺏ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺍﺩﺍﺭﻱ ﻭ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺑﺎ ﺳﺎﻳﺮﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻭﻇﺎﻳﻔﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﻏﻴﺎﺏ ﺁﻧﺎﻥ.
  • ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺑﺮ ﭘﻮﺷﺶ ﻭ  ﺣﺠﺎﺏ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻭ ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ.
  • 20-ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺗﻮﺟﻴﻪ ﻭ ﺁﺷﻨﺎﺳﺎﺯﻱ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺎ ﺁﻳﻴﻦﻧﺎﻣﻪﻱ ﺍﻧﻀﺒﺎﻃﻲ، ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺩﻳﻨﻲ.
  • ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻱ ﻭ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﺮﺍﻱ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺩﺍﺭﺍﻱ ﻧﺎﻫﻨﺠﺎﺭﻱﻫﺎﻱ ﺭﻓﺘﺎﺭﻱ - ﺍﺧﻼﻗﻲ، ﻧﺎﺭﺳﺎﻳﻲﻫﺎﻱ ﺟﺴﻤﺎﻧﻲ ﻭ 21-ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﮔﻲ ﺑـﺎ ﺣﻔـﻆ ﺍﺻـﻞ ﺭﺍﺯﺩﺍﺭﻱ ﻭ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﻟﺰﻭﻡ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺁﻥﻫﺎ ﺑﻪ ﻣﺪﻳﺮﺟﻬﺖ ﺍﻗﺪﺍﻣﺎﺕ ﻣﻘﺘﻀﻲ.
  • 21-ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺑﺎ ﻣﺪﻳﺮ ﺩﺭﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﻛﺎﺭ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎﻱ ﺧﺪﻣﺘﮕﺰﺍﺭﺍﻥ، ﺳﺮﺍﻳﺪﺍﺭ، ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ ﻭ ﺩﻳﮕﺮ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﺧﺪﻣﺎﺗﻲ ﻣﺪﺍﺭﺱ.
  • ﺗﻬﻴﻪ ﻭ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻫﺎﻱ ﻻﺯﻡ ﺩﺭﺧﺼﻮﺹ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎﻱ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺑﺎ 22-ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﻭ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺟﻬﺖ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺑﻪ ﻣﺪﻳﺮ.
  • ﺑﻬﺮﻩﮔﻴﺮﻱ ﺍﺯ ﻓﻨﺎﻭﺭﻱ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﺩﺭ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎﻱ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﺍﺟﺮﺍﻱ ﺩﻗﻴﻖ ﺍﺗﻮﻣﺎﺳﻴﻮﻥ ﺍﺩﺍﺭﻱ ﺗﺤﺖ ﻭﺏ ﻣﺪﺭﺳﻪ.
  • 23-ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﻭ ﺩﻓﺎﺗﺮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺎﺕ ﻭ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻣﻮﺍﻝ ﻭ ﻭﺳﺎﻳﻞ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺩﺭﺻﻮﺭﺕ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺳﻤﺖ ﺑﻪ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻃﺒﻖ ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ.
  • ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻛﻠﻴﻪ ﺍﻣﻮﺭ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﺑﺎ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪﻫﺎﻱ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻲ (ﺑﻜﻔﺎﻱ ﺗﺤﺖ ﻭﺏ، ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﻱ ﻭ ...).
  • ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺳﺎﻳﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﺍﺭﺟﺎﻋﻲ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﻟﺰﻭﻡ.